Τρίτη 14 Ιουλίου 2015

Τσίπρας: Ο Βαρουφάκης είναι εξαιρετικός οικονομολόγος αλλά δεν σημαίνει ότι κάνει για πολιτικός. Πρέπει να μάθει να συγκρατείται

Τσίπρας: Ο Βαρουφάκης είναι εξαιρετικός οικονομολόγος αλλά δεν σημαίνει ότι κάνει για πολιτικός. Πρέπει να μάθει να συγκρατείται

Καρφιά αλλά και στήριξη παρέσχε ο πρωθυπουργός στον Γιάνη Βαρουφάκη λέγοντας πάντως ότι είναι λαμπρό μυαλό και σπουδαίος οικονομολόγος.
Οπως τόνισε έδωσε μεγάλη δυναμική στην διαπραγματευτική δύναμη το πρώτο διάστημα, δεν υπάρχει αμφιβολία.
Σε μεγάλο βαθμό η στοχοποίηση του σε βάρος του έγινε για αυτό. Είχαν απέναντί τους οικονομολόγο που ήξερε καλύτερα οικονομικά από αυτούς. Δεν θα φορτώσω τα λάθη στο Βαρουφάκη. Εγώ ήμουν ο πρωθυπουργός, είναι προφανές ότι έγιναν λάθη.

Ο Βαρουφάκης έχει εκπληκτική ευφυΐα από τη μία, αλλά από την άλλη ότι κάποιος είναι εξαιρετικός οικονομολόγος δεν σημαίνει ότι κάνει για πολιτικός. Η πολιτική έχει κι άλλα στοιχεία. Να μπορεί να συγκρατείται για παράδειγμα.
Ηταν συναινετική η απόφασή μας να αποχωρήσει. Διατηρώ εξαιρετικά καλές σχέσεις μαζί του γιατί εκτιμώ το έντιμο του χαρακτήρα του. Για όσους λένε ότι είχε δόλο, όλα αυτά είναι ανοησίες, μπορεί να έκανε λάθη, όλοι κάνουμε, αλλά κίνητρο να υπηρετήσει την προσπάθεια με τον καλύτερο τρόπο που πίστευε
Για το ταξίδι του στην Αίγινα την Παρασκευή
  • Ο άνθρωπος αυτός όπως όλοι μας αναλαμβάνει ευθύνες του για όσα έκανε και όσα κάνει τώρα, Εκτιμώ ότι επέλεξε να μην είναι στη Βουλή και έχει προσωπική ευθύνη για αυτό. Πήρε τηλέφωνο, έστειλε επιστολή, δεν επέλεξε να δραπετεύσει, και εγώ και όλοι μας κρινόμαστε για όσα κάναμε, κάνουμε και θα κάνουμε. Δεν έχω χαλάσει τη σχέση μου μαζί του, Βεβαίως μιλάμε στο τηλέφωνο, αν χρειαστεί να τον συμβουλευτώ θα το κάνω
  • Ο Βαρουφάκης είναι εξαιρετικός οικονομολόγος και εξαιρετικά ευφυής άνθρωπος, δεν αλλάζει με το ότι έκανε λάθη στη διαπραγμάτευση, αλλά τα λάθη αυτά τα χρεώνομαι εγώ και όχι ο Βαρουφάκης, εγώ είμαι ο πρωθυπουργός. Αν πιστεύετε ότι η στάση των δανειστών επηρεάστηκε καθοριστικά από τη συμπεριφορά ενός υπουργού, νομίζω ότι γελιόμαστε. Υπήρξε ένα πολιτικό σχέδιο προς υλοποίηση που πήγε να υλοποιηθεί παρά το γεγονός ότι υπάρχει τεράστιο πολιτικό κόστος. Δείτε τα πρωτοσέλιδα όλου του διεθνούς τύπου. Αν αυτό σφραγίζει την ηγεμονία της νεοφιλελεύθερης πολιτικής εγώ πιστεύω το αντίθετο

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου